Turnusordning

Sundholm Syd er en AlmenBolig+, som er beregnet til familier, der kan og vil yde en indsats selv. Det betyder, at vi som beboere selv er ansvarlige for den daglige drift af afdelingen.

 

Alle husstande (undtagen medlemmer af bestyrelsen og driftslederne) indgår derfor i en turnusordning, som sikrer den "daglige drift af afdelingen". Hver husstand har otte årlige opgaver, som denne er ansvarlige for. Derudover kan bestyrelsen indkalde til op til fire obligatoriske arbejdsdage, hvor større opgaver klares sammen. Du kan læse mere om turnusordningen i Sundholm Syds Husorden.

 

Turnusordningen opdateres hvert år for at sikre en fair og ligelig fordeling mellem opgaverne. Ordningen følger kalenderens ugenumre.

 

Overblikket for 2024 kan downloades her

Overblikket for 2025 kan downloades her

 

Når hver turnus er udført, skal fotodokumentation herfor sendes til ren@sundholm-syd.dk som beskrevet i vejledningen for den enkelte opgave.

 

Arbejdsdage 2025:

  • 27. april 2025 – obligatorisk deltagelse

  • 7. september 2025 – obligatorisk deltagelse

 

Ved overordnede spørgsmål til turnusordningen og arbejdsdage, kan bestyrelsen kontaktes på ab24330@kab-bolig.dk